Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sabka

14. 12. 2008 21:13
Vážená paní Věro,

je to od vás velká odvaha povolit diskusi pod  článkem, jen tak dál. Nic si nedělejte z nejapných komentářů, řečeno slovy Ježíše : "nevědí co činí". Já s vašimi názory často nesouhlasím, ale respektuju je. Jste bezpochyby velmi sofistikovaná a kultivovaná dáma a to je podstatné. Taky gratuluji ke skvělým  dcerám, právě jsem si přečetla blog vaší Klárky o Dánsku.R^

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

14. 12. 2008 21:26
Re: Vážená paní Věro,

Děkuji, těší mne, Sabko. Ovšem odvaha k otevření diskuse potřeba není, spíše silný žaludek. U tohoto tématu se aspoň hned pozná, komu jde o věc a kdo ani neví, kdo je Sókratés, a jen tak tlachá. Tak ať si vyhrají, proč ne? :-)

0 0
možnosti

Vikina

14. 12. 2008 20:56
Milá Štěpko,

s tou zdravicí pro ČSS jste u mě získala nehynoucí symfónie. A já myslel, že jste takový suchar :-):-) - tak to se teda velice omlouvám V

0 0
možnosti

sabka

14. 12. 2008 21:07
Re: Milá Štěpko,

něco mě tu asi uniklo...kdo je Štěpka a co je ČSS , tipuju na českomoravskou stavební spořitelnu?

0 0
možnosti

black.v.

14. 12. 2008 9:54
No, nevím...

:-) Jestli my si toho Sókrata moc nemalujem...  Flákal se po agoře, každému dokazoval jak je on chytrý a oni blbí, o syny se nestaral, Xantipa aby se sedřela, na všechno byla sama a ještě ji měli za megeru... :-P

0 0
možnosti

black.v.

14. 12. 2008 9:58
Re: No, nevím...

... a do Hádovy říše se těšil, protože na tomhle světě už nezbyl nikdo, z koho by neudělal blbce. ;-D Lákala ho vidina intelektuálních soubojů s Homérem a spol.

0 0
možnosti

Profhate

14. 12. 2008 4:53
Xantypa se pise s mekkym?

Mam Vas rad, pani Vero. Jste krasna a pbdivuhodna zena.

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

14. 12. 2008 8:57
Re: Xantypa se pise s mekkym?

Vidíte to, už jsem viděla psát Xantypa i Xantipa, ale po vaší otázce jsem na to znovu koukala, opravdu psaní Xantypa je mnohem častější a asi i přesnější, musím se podívat, jak se to píše řecky. No nic, přemýšlím, jestli to opravit, jinak díky za poklonu.

0 0
možnosti

ŠtěpkaX

13. 12. 2008 23:13
Smutný dopis,

ale Sókrata by snad potěšil, že v tom nejede sám.

Docela si umím představit, že podobný dopis by mohl napsat svého času Karel Čapek.

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

14. 12. 2008 0:01
Re: Smutný dopis,

Díky, doufám, že jsem Sókrata opravdu potěšila.:-)

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

13. 12. 2008 21:17
Vážený pane Bore

Máte pravdu, nejde o žert ani o akademické cvičení a ten dopis je velice osobní. Víc Vám ale nemohu napsat. Přeji krásný Advent a požehnané Vánoce.

0 0
možnosti

Blechová

13. 12. 2008 22:37
Re: Vážený pane Bore

Kde mame toho hodneho, mileho pana, proc tu nezustal, s nim by bylo mile povidani? Mrzi mne, kdyz nejlepsi lide nam z diskusi odchazeji.....

0 0
možnosti

jonathan 33

13. 12. 2008 21:05
zajímavé

a žasnu že jste povolila diskuzi.

0 0
možnosti

Karel Bor

13. 12. 2008 21:03
Zvláštní téma

Podivné téma pro Advent, znepokojivé. Cítím v tom cosi velmi velmi osobního. Sókratés byl filosof sice pohanský, ale byl vždy uznáván i v křesťanské tradici a vždy jsem též přemýšlel, zda je pro něho připraveno Nebe a zda se tam setká s vělůkými osobnostmi Křesťanstva. Pevně doufám, že ano, neboť on věřil v Boha jako v Dobro - a v tom se zcela shodoval s hlavní ideou Monotheismu, byť nemohl poznat náboženství Zjevené. Nicméně Váš dopis Sókratovi mne znepokojuje, neboť tuším, že zde nejde ani o žert, ani o akademické svičení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem