Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Jiřin Kabrhel

10. 6. 2008 12:02
Nahnědlý Klokanecek

Náckové a koémunisté měli vždy tendence určovat co je správné umění ať už šlo o hudbu, malířství či poezii. A tak mě  blábol Klokanecka nemůže vůbec překvapit. Osobně bych uvítal kdyby profesorka Tydlitátová ve své politické činnosti nejen nepolevila,ale byla ještě razantnější.  A už by se konečně mohla přestěhovat ze svojí venkovské sluje do Prahy , neboť nám zde po její rodině teskno.

0 0
možnosti
B

bcdis

10. 6. 2008 23:47
Re: Nahnědlý Kabrhel

Nikdo tu, pokud dobře čtu, nikomu nic nevnucoval, jen vyjádřil svůj názor na hodnotu básničky.

I já říkám, co si myslím, nikomu nic nevnucuji a ani jej nechci cenzurovat.

Jsou to právě různé Národní odpory, Ligy proti antisemitismu či Komunistické strany, které chtějí ostatním určovat, co jiní smějí psát, říkat, tiskout, číst, mít v knihovnách, kde a za co demonstovat atd. Podle mě produkuje Tydlitátová odpad, což se mi v literární úrovni nedotýká a v politice její aktivity považuji za vysoce škodlivé pro Českou republiku a zdejší svobodu. Oproti náckům, kteří nikoho nezajímají a tvoří v obrazu médií politický okraj, dokonce nebezepečnější v tom, že různým Ligám proti antisemitismu jdou masmédia na ruku.

Stejně jako bych nechtěl cenzurovat různé pomatené nacistické a komunistické webové stránky, tak bych nechtěl cenzurovat Tydlitátovou a její nenávistný blog. Politicky i lidksy tím opovrhuji, ale každý by to měl mít právo vidět a udělat si na to svůj vlastní názor.

0 0
možnosti
M

machraveiva

10. 6. 2008 9:32
krásne

V

0 0
možnosti
K

Klokanecek

9. 6. 2008 13:19
nic moc

Básnička je na úrovni dětských či spíše pubertálních veršů, ale nějak tak mi nevadí. Ostatně tisíckrát lepší než politická činnost autorky tohoto blog.

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem