Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Míň by mi vadil ostnatý drát kolem republiky, než ostnatý drát kolem každého domku.

16 1
možnosti
JL

Někteří jedinci bubnují ve jménu svobody. Ale nakonec by se smířili i s tím ostnatým drátem. Podivná filozofie.R^

5 7
možnosti
SB

Žádná svoboda se neobejde bez ostnatého drátu proti těm, kteří chtějí dělat rotyku.

Jak se říká: Chceš-li mír, připravuj se na válku.

A na stejném principu:

Chceš-li svobodu, musíš do určité míry používat ostnatého drátu.

12 4
možnosti
Foto

Tak jsem si ten plakát prohlédl i přečetl a nevidím tam nic s čím bych nesouhlasil...

14 4
možnosti
VT

Žijete rád v kleci? Vaše volba. Ale já chci být svobodná.

9 9
možnosti
Foto

Vidím, že Tomio Okamura je skutečně hlavním protagonistou nadcházejících voleb (a pro mnohé "trnem v patě")! Jeden článek o něm za druhým!

A každý mu dělá reklamu a přidává preference a voličské hlasy! R^:-)

12 3
možnosti
VV

A tak budeme zase zpivat pri kytare a taboraku: A to proto jen, ze jsem mel svou zem tak rad, deli nas ostnaty drat.

Proti komu nas vlastne ten Immigrant chce chranit?

9 15
možnosti
SB

Nebuďte pokrytec.

Sám moc dobře víte, proti komu. Pouze tady pokrytecky kladete řečnickou otázku, neboť se domníváte, že takhle to bude z vaší strany elegantní.

Nikoli, není to z vaší strany elegantní, je to z vaší strany pokrytecké a trapné.

6 2
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem