Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale on má pravdu, uštvali jste slušného člověka. Navíc nechápu proč Věrka odsuzuje nadávání českému národu, když si o něm myslí to samé, byť z jiných důvodů.

1 0
možnosti
Foto

Já se taky podělím o něco, nedávno, je to asi 3 týdny nebo měsíc mě poprosil o hebrejskou říkanku "Andělíčku můj strážníčku" nějaký člověk. Prý si to nechá vytetovat. To celé by sice bylo už podívné, ale korunu celé záležitosti dává, že se dotyčný jmenuje Adam Bartoš... ;-D;-D Adam Bartoš s hebrejskou říkankou Anděličku můj strážníčku jako tetování................. ;-D;-D;-D

Viz zde: http://haohan.sweb.cz/Adam_Bartos.JPG

Nakonec jsem mu to přeložil, nevím nakolik dobře viz zde:

http://karelsykora.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=524190

Je to ale jenom shoda jmen - tenhle pochází někde z Moravy, určitě to není Adam B. Bartoš...(IP tohoto byla snad odněkud od Zlína)

0 0
možnosti
Foto

V druhém mailu mi děkuje, prý si to chce nechat tetovat... raději jsem ho odkázal na rodilého mluvčího hebrejštiny.

0 0
možnosti

J50a62n 20P61u79l50e32c

24. 6. 2016 18:50

Bátora ještě žije? ;-D

0 0
možnosti

Tak já neznám ani jednoho z pánů a podobné facebookové výlevy mě nechávají naprosto klidnou. O TOP09 si myslím své, stejně jako o jejích voličích (a knížeti Spáči I.); své si myslím i o těch, kdo nazývají obyvatele jakéhokoli národa podobnými výrazy. Doporučuji vám to samé...

Přeji pěkný den!

1 1
možnosti

A35n78n70a 10Č29e91r10n41á

23. 6. 2016 8:50

TOP09 pronásledovala Bátoru. Takže vy jste na straně sprostého fašisty? 8-o

0 0
možnosti

Vy jste taky dobrá konspirátorka:-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem