Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Michal007

29. 10. 2012 10:04
Tak úzkospektrální pohled na svět,

jaký prezentuje autorka, je unikum. Z některých Olšerových projevů se více lidem dělá nevolno už hodně dlouho, ale jí vadí je to, když napíše, že mezi Židy jsou schopní i všeho schopní.

8 0
možnosti
IB

isabell

29. 10. 2012 11:57
Re: Tak úzkospektrální pohled na svět,

R^

1 0
možnosti
H

Hufner

29. 10. 2012 10:04
Poděkování

Chtěl bych paní Tydlitátové poděkovat, že mně upozornila svým nenávistným článkem na velice pěkný článek pana Olšera...ještě jednou moc děkuji.....

9 0
možnosti
J

jendazmoravy

29. 10. 2012 9:48
Překonáváte se!

Takže už nejen se nesmí o jakékoli osobě židovského původu psát jinak než absolutně pozitivně, teď už dokonce se nesmí zmínka o Židech objevit v článku, který obsahuje zmínku o nějakých aktivitách, které se téhle blogerce nelíbí!

6 0
možnosti
FK

ataknevim

29. 10. 2012 9:30
"dýchl na mne zapařený duch "

A jakmile já čtu texty Věry Tydlitátové, dýchne na mě smrdutě natáhlý duch Rudého práva, Tribuny a pod. Věra Tydlitátová  se vyrovná jejich redaktorům v tvorbě nenávistně pomlouvačných ideologických konstruktů, jejímž cílem bylo dehonestovat své politické soupeře. Věra Tydlitátová to provádí nevybíravým způsobem. Především hloupým! Zřejmě je dosud řízená nějakou zakuklenou STB, aby v zemi  vytvářela blbou náladu

10 0
možnosti
T

thuan

29. 10. 2012 9:42
" Především hloupým!"

a smesnym

0 0
možnosti
OF

rachitico

29. 10. 2012 9:30
Ten článek se mi nezdá antisemitský

.. Bez Židů,

kteří podporují přistěhovalectví, multikulturalismus, údajná práva

menšin a práv homosexuálů či feminismus, by nebyl zvolen Obama.......vždyť ne nejsou žádné negativní věci, a židé nesjou sami kdo je podporují. Myslím že pán Olšer není antisemita, jeho články se poněkud rozvláčné ale informativní hodnotu určitě mají.

4 0
možnosti
JH

George.Camomile.blog.idnes.cz

29. 10. 2012 9:25
Já si ten článek matně pamatuji. Psal se v něm

něco v tom slova smyslu, že Obama má podporu amerických Židů, což mě popravdě trochu zamrzelo. Vždy jsem Židy považoval za národ velmi rozmyslný a inteligentní a najednou toto. Ono samozřejmě není zlato vše, co se třpytí.

Ostatně "nekolegyni" Tydlitátovou (sama mi zakázala nazývat ji kolegyní, ačkoli jsem oba psali pro stejný blog) asi před dvěma roky rozpálil doběla jakousi polemikou o VH. To by mě opravdu zajímalo, jestli se na to pamatuje.

J.H.

0 0
možnosti
JM

JardaM

31. 10. 2012 15:37
Re: Já si ten článek matně pamatuji. Psal se v něm

To si pište Jiří, že pamatuje.  Už je na vás někde veden nějaký ten svazek....

0 0
možnosti
T

tromi21

29. 10. 2012 9:24
zvracet se z těhle keců

jakákoliv kritika židů potažmo Izraele a hned je každý antisemita

8 0
možnosti
T

thuan

29. 10. 2012 9:38
Re: zvracet se z těhle keců

Asi mysli,ze jsou Bohove.

0 0
možnosti
VN

Viktor N.

29. 10. 2012 9:17
Jojo, ne vždy pravda vítězí, zato někdy vyděsí,

paní Tydlitátová. No a naivního havlistického fanatika to může vést i k pocitu zvracení. Jako včil Vás a — dobře Vám tak!

;-D

6 1
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem