Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

old-fashioned Kokodák

26. 12. 2011 18:38
jsem zvědav, paní, kdo Vám na to skočí

;-D;-D

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

26. 12. 2011 18:37
Až umře paní Tydlitátová

Já myslím, paní Tydlitátová, že byste se spíše měla začít zamýšlet nad tím, jak a kolik lidí bude truchlit, až zemřete Vy. Zda bude více těch, kteří na Vás budou vzpomínat s úctou a respektem, nebo těch, kteří si řeknou: "Umřela ta baba, co kolem sebe plivala jen jed a nenávist," a uvědomí si, že jim vlastně vůbec nebudete chybět:-/Přeji krásný a smysluplný zbytek života. Jitka Gotterová

25 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

26. 12. 2011 18:55
Re: Až umře paní Tydlitátová

R^R^R^

2 0
možnosti
T

tyramysu

26. 12. 2011 17:56
paní Tydli,

upřímně, není to úplně fair článek. Jsem pravičák, Havlův odpůrce, ale být situace obrácená, připadalo by mi nekorektní něco takového vypustit.

Ale je v tom víc objektivity než je od vás člověk zvyklý, tak jsem vám to okarmovala. :-)

Český internet je opravdu celkem žumpózní. Slabá blogosféra, málokdo si dá námahu s kritickým názorem, ale v diskuzi si přijde jedním řádkem flusnout každý.

8 0
možnosti
G

gunny

26. 12. 2011 17:53
až umře Klaus,

pak, budu-li já živ, bude mi to celkem fuk, stejně jako mi bylo celkem fuk, když umřel Havel; ale těch přejetých dvou dětí u nás v Hradci a jejich blízkých, těch je mi líto i dnes; ony ještě neměly svůj čas, jeden Vašek ho měl, druhý ho mít bude; dojde i na nás ostatní, ať máme to usnutí jako Havel R^

4 0
možnosti

capjar

26. 12. 2011 19:40
Re: až umře Klaus,

R^

1 0
možnosti
M

modroslizák

26. 12. 2011 17:49
Havel měl to štěstí, že skonal ještě těsně před krachem

Co se bude dít ještě za života Klause, jen těžko věštit. Lépe se už teď s pravicí nestýkat. Ono by se potom sousedovi špatně nasazovala železa, kdybychom ještě pár týdnů před tím byli přátelé.

2 0
možnosti
JR

Jan Ruzicka

26. 12. 2011 18:36
Re: Havel měl to štěstí, že skonal ještě těsně před krachem

Á, další anonymní hrdina světové revoluce.

4 0
možnosti
KD

SecondWisdom

26. 12. 2011 17:47
Odsuzujete lidské hyeny, ale..

..sama se tak chováte. Rozdíl nevidím, sice si myslíte, že to "chytře" obejdete tím, že vyjmenováváte co vše nebudete říkat. Jenže tím nikoho neoblafnete. ;-DRv

17 0
možnosti
SB

Slavomír 1966

26. 12. 2011 17:46
.

Je zajímavé, že na slova škůdce Klause dochází, tedy společná měna je ve stále hlubší krizi, multikulturalismus už odpískávají pomalu všichni, biopaliva se stále více ukazují jako nesmysl apod., kdežto na slova morálního velikána Havla nedochází vůbec. EU rozhodně není zárukou prosperity.

23 0
možnosti
PV

pavsson

26. 12. 2011 17:43
Paralela

Jednou jsem dost spařenej řekl v hospodě několika cikánům, že mi cikáni nevadí a že je to skvělý. Dostal jsem naprosto oprávněně přes držku. Vy tady provádíte v podstatě totéž. Sdělujete nám, že až umře Klaus (kde berete jistotu, že umře před vámi?) tak na něj nebudete týden kydat špínu. Z nějakého záhadného důvodu se domníváte, že toto je tolerance nebo dokonce pravda a láska.

2 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

26. 12. 2011 17:36
Miluj bližního svého,

jako sebe sama. Radí Bible. Já to teda nedokážu. Ale necítím nenávist a to mi stačí. Snažím se každého pochopit. Proč dělá, co dělá. Mnohdy je to zažitá póza, mnohdy otročení zděděným povahovým rysům. Havel, Klaus nebo kdokoli jiný, pro mne je to jedno.

0 0
možnosti
O-MD

Ondatroň - mozek diskuzí

26. 12. 2011 17:35
Tydli, Tydli, Tydli, tát, tát

buď pozdravena, Tydlitátnice;-D

0 0
možnosti
LM

Aaron71

26. 12. 2011 19:31
Re: Tydli, Tydli, Tydli, tát, tát

Takhle se má diskutovat. Bravo ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem