Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Viktor_M

4. 8. 2008 0:49
Koho se bát

Máte pravdu, paní Tydlitátová, občas se nám potulují po ulicích lidé s jejichž názory opravdu těžko souhlasit. Ale nemyslím si, že by byli až tak nebezpeční. Nebezpečné jsou neškodně vypadající postavy - jako třeba Vy. Ten, kdo využije svých zákonných práv je "nebezpečný extrémista".  Ten, kdo zcela mimo zákonné meze jinému brání v jeho právech je "pokojný protestující občan".

Milá paní, padesátá léta jsem nezažil. Ale jsem hluboce přesvědčen, že ty hlasy rozhořčených pracujících, které žádaly co nejpřísnější potrestání všech kulaků, rozvracečů, atd., to byly hlasy lidí Vám podobných.

Ne, nebojím se primitiva s vyholenou či zarostlou hlavou který proplouvá mezi paragrafy. Bojím se těch, kteří nám ve jménu (své) Veliké Čisté Myšlenky namlouvají, že zákony nemusíme dodržovat, pokud nám brání v naší Jediné Správné Cestě.

0 0
možnosti
V

Vikina

4. 8. 2008 1:31
Re: Koho se bát

Konečně někdo pregnantně popsal to, na co zde méně úspěšně poukazuji již v několika článcích této madam. Žel, na rozdíl od Pavky Kohouta tato již nebude mít čas se probrat ze svého "pomýlení". Tak jen doufejme, že nenatropí tolik škody.

Jinak: někde se nám Věruš vyjádřila, že se klidně postaví (v diskuzi) každému primitivovi, leč jak vidím, buďto nejsme primitivové, nebo na skutečnou diskuzi prostě nemá.

Jinak chápu, že se Věruš ohradí proti pochodu tzv. nácků, jen nechápu míru použité demagogie v každém jejím článku, a už vůbec ne lítost nad tím, že při pochodu netekla ta krev. Holt, zřejmě máme na humanismus poněkud rozdílné názory.

0 0
možnosti
D

DAranka

3. 8. 2008 19:47
to pí Tydlitátová:

opravdu nacisty nemusím a nechci. ale nikdy mne neokradli, nepřepadli ani nevyřvávají do noci pod okny, nedemolují byty a neistále nežijí z mých daní (jako vy a vaši oblíbenci). co kdyby jste prvně zakázala vyžírkovské chování - a potom by tady nacisti neměli vůbec oporu. ale to by na vás bylo moc, že? takto planě kecat a urážet druhé, to je vždy jednodušší.Rv(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

3. 8. 2008 20:00
Re: to pí Tydlitátová:

R^

0 0
možnosti
VH-VM

Velká hlava - více multikulturní

3. 8. 2008 19:44
už jsem zase TADY

;-D;-D;-D(Y)(Y)

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

3. 8. 2008 19:58
Re: už jsem zase TADY

Vítej, Velká hlavo, majiteli mnohých přezdívek. :-)

0 0
možnosti
JPA

Jirka původní A1

3. 8. 2008 19:38
dobrý večer, paní doktorko

byli jsme "spolu" minulý rok  v Izraeli a na toto téma jsme narazili při společné cestě po památníku "holokaustu"  Nevím, asi mne nepamatujete a tak se připomenu...byli jsme tam s Danielem...průvodcem a  absolvovali jsme celý zájezd se třema děckama. Třeba už si vzpomenete....no a když ne, nevadí, karmuji článek  budu Váš pravidelný čtenář.

ps. Je potřeba měřit všem stejným metrem...tedy i komunistům a spol....

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

3. 8. 2008 19:32
Paní Tydlitátová

nerespektuje svobodu shromažďování a další občanská práva jedné skupiny občanů. Víc neřeknu, jeden ban denně stačí. Můj *n*ick zemřel, ale můj duch se dál hřeje na slunci. Viva el muerto, viva la libertad! X

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

3. 8. 2008 19:16
Dostal jsem ban

Hanba "demokratům", ať žije svoboda slova! R^[>-]X

0 0
možnosti
VH-VM

Velká hlava - více multikulturní

3. 8. 2008 19:45
Re: Dostal jsem ban

:-©:-©:-©Tydlitátice bonzuje, to je známá věc

0 0
možnosti
JK

MiroTR

3. 8. 2008 13:16
No, "nácky" také nemusím,

ale jak poznáte, že to jsou právě oni, když nenesou transparenty, nevykřikují hesla a nic neničí ?  Pokud vidím skupinu padesáti důchodců jdoucích ulicí, mám si myslet, že to jsou komunisti ? (A propagace komunismu je u nás podle zákona na stejné úrovni, jako propagace nacismu).

0 0
možnosti
DH

pohranicnice_Jasanka

4. 8. 2008 0:48
Re: No, "nácky" také nemusím,

skupina padesáti důchodců táhnoucích ulicí..? ;-D tak to na 90 % skutečně budou komouši! ;-)

0 0
možnosti
RK

klusicek

3. 8. 2008 13:04
Souhlas

Především souhlas s uvedenou formou medializace problému. Paní Doktorka to popsala velmi přesně, je to prakticky "TA VĚC", která mě poměrně vytáčí. Vždyť u nás v ČR nemáme jediné kloudné zpravodajství, dalo by se říci, že i jediné kloudné noviny.

Bohužel se pak nemůžeme divit, že lidé, kteří ctí bulvár jako něco posvátného, "v klidu" vezmou zprávu o pochodu blbečků (kteří by šli do plynu první, stejně jako další slovani...) myslící si o sobě asi všechno možné.

Je mi líto naší země, že je možné to, co tady je možné. Jak píše jeden z diskutujících - jeho známý by možná zvolil menší zlo, kdyby se sem přestěhoval z Francie. Nevím, nehodí se argumentovat "každá země má to své", ale v ČR se (bohužel) musí ke všem apriori přistupovat, že jsou grázlové a je s nimi potřeba zatočit. Tedy je potřeba ... spíše si to většina myslí (samozřejmě nechci mluvit za většinu...) No a protože má každá země to své, tak my tu máme komunisty, jako by se nechumelilo, nácky, rasisty...a další vrahy národa.

0 0
možnosti
P

pasingr

3. 8. 2008 9:48
Byl u mne na

návštěvě známý, který bydlí ve Francii. Když jsem mu říkal, v podstatě to co píšete ve svém článku, tak se smál a zval mne ať se přijedu podívat jak to vypadá, když táhnou licemi muslimští mladíci, rozbíjejí obchody a zapalují auta. Dokonce uvažuje, že zvolí menší zlo (jak říká) a přestěhuje se do ČR.

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem