Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Profhate

Klidne se podelejte, damo

Az sem americti mirotvorci privedou imigranty z Gruzie a Albanie, snad prepadnou prave vas, pokud je na svete nejaka spravedlnost. Shalom

0/0
24.8.2008 15:43

route78

.....

Americký medvěd je celkem ticho a my jsem se už posrali ....

0/0
16.7.2008 5:56

Blechová

Re: .....

Asi jak kdo, nemusíte nám ovšem sdělovat své intimní záležitosti, k tomu vás nikdo nenutil.

A příčinu bych hledala jinde, je léto, nejspíš jste pojedl neco majonézového salátu či zkaženou rybku:-)

0/0
16.7.2008 11:50

pročne

Vážená paní

Nechci se zapojovat do diskuze na téma ruský medvěd, ale musím se pozastavit nad evidentním rozporem mezi věcnou kvalitou vašeho příspěvku a obsahem vaší vizitky. Článek neříká nic, vizitka slibuje mnoho. Možná to pro vás není to správné téma na psaní článků. Doporučuji více skromnosti.  

0/0
15.7.2008 12:44

Blechová

Re: Vážená paní

Zkuste napsat něco sám, my tu pak společně posoudíme, jak Vy se umíte prezentovat. Jinak si dovolím tvrdit, že paní Tydlitátová píše o všem a o všem velmi pěkně, příjemný styl, dobře se to vše čte.

Pokud očekáváte vědecká pojednání, zkuste někde jinde, na blogu se většinou takto nepíše.

0/0
16.7.2008 11:54

bečka

Výborně napsáno!

Díky za článek, je skvělýR^

Ještě že jsou mezi námi rozumní lidé a nejen debilové typu Handrije a jemu podobných, kteří plní náměstí a společně s komunisty a podobnou pakáží protestujíce aniž by domysleli proti čemu vlastně...

0/0
15.7.2008 10:25

aloisq

kdyz ten radar neni proti rusum

tak proc tam nepovoli, aby to rusaci mohli kdykoliv navstivit? Proc teda nebyt k nim otevreny? Podle me, kdyz jim tohle umozni, nabidnou jim veskerou otevrenost, tak oni o to i ztrati zajem. To je jako kdyz malemu neotevrete krabicku, ve ktere nic neni, ale ono je presvedceno, ze tam neco je. Az mu ji otevrete tak ztrati zajem. A pokud ten radar je namireny proti Rusku, tak tu nema co delat.

0/0
15.7.2008 9:10

Jan Borovička

Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Co sem ma nejaky Rusak co lezt? A proc nas tedy Rusove nepusti k sobe? Bez viza se tam nedostanete! Natoz pak do vojenske oblasti. Svata prostoto! Rv

0/0
16.7.2008 5:38

rezjir

Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

A copak my ty Rusy budeme pouštět na naše vojenská zařízení ? Nám snad radar říká pane? No a jestli si Amíci dohodnou s Rusy nějakou kontrolu, to nám může být jedině ku prospěchu. Čím více států se zapojí do boje proti mezinárodnímu terorismu, tím lépe. A navíc Obering se vyslovil, že je pro.

0/0
16.7.2008 6:23

Blechová

Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Nám radar pane neříká a říkat nebude, ale bude na našem území, tedy k tomu máme co říci, což Američané plně respektují. Pochybuju ovšem, že by Rusové snesli reciproké kontrolování svých základen Američany.:-):-):-)

A pokud mají výhrady k radaru, jak už tu někdo psal, klidně si takových radarů můžou "proti nám" postavit třeba deset!

0/0
16.7.2008 12:11

rezjir

Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

A to si myslíte, že si Amíci nechájí prolustrovávat všechny základny na svém území?

0/0
16.7.2008 12:33

Blechová

Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Ne, ale myslím si, že když to chtějí zavést Rusáci na základně u nás, pak by měli zpřístupnit nám základny na jejich území, je mi jedno jestli svoje nebo třeba čínské:-):-):-), jinak samozřejmě u nás nemají co dělat, základna je americká, území naše!

0/0
16.7.2008 12:47

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Řekl bych, že území je nezajímá, ale radar Ano. A ten náš není.

0/0
16.7.2008 20:01

Blechová

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Jenže je nesmí zajímat ani jedno, pokud jim my nepovolíme vstup na naše uzemí , třeba i k americkému radaru, který je zajímá. V tom smyslu je i smlouva s USA.:-)

0/0
21.7.2008 10:36

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

A proč si myslíte, že není ve Vašem zájmu účást ruských pozorovatelů na základně? Třeba potom na Vás přestanou mířit ruské rakety. A na mě díky vašemu zavžontému postoji postoji taky. Proč já mám být obětí vaší dogmatičnosti?

0/0
21.7.2008 10:50

Blechová

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

To je dost jednoduché, prostě tu nemají co dělat! To není dogmatičnost, to je snad úplně normální názpor. Zkuste si představit, že by po druhé světové válce byl někdo z okupovaných států byl Němcům dovolil vstup na své území a ještě ke všemu do vojenských prostorů!

Prostě je to stát (Rusko), který nás okupoval, jeho vojska tu tvrdla až do r. 1990, takže není o čem hovořit!

0/0
21.7.2008 14:14

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Rusko nás neokupovalo, naposledy tu byli ruští vojáci snad za Napoleona. A opakuji, ten radar není náš, ale je Amíků. A když to nevadí Amíkům, tak proč by to mělo vadit nám.  

0/0
21.7.2008 16:22

Blechová

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Okupovala nás vosjska VS, ovšem z rozhodnutí Sovětského svazu, který, jak jistě víte, už neexistuje, ale nástupnickým státem je Rusko, takže když řeknu, že nás okupovali Rusáci, mám pravdu, protože těch tu mimochodem bylo nejvíc a taky všechny posádky, které tu zůstaly, byly ruské, to vím naprosto jistě! Takže Vaše plkání o tom, že Rusko ne, je naprosto irelevantní, Rusko bylo součastí SSSR. A mimochodem, oni snad v Rudé armádě nebyli Rusové, to je pro mne tedy dost novinka! Blafete, čvaňháte a mlžíte, pane!

Radar bude samozřejmě americký, ale na našem území, takže by mně sakra vadilo, aby se na našem území opět proháněly hordy cizích (ruských) vojáků-pozorovatelů. A je mi úplně jedno, že by sem poslali třeba ne úplně stejné jako v roce 1968, že by to možná byli jejich synkové! Prostě děkuju, nechci, jen blb se dvakrát spálí o stejná kamna!

0/0
22.7.2008 8:01

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Jistý rozdil mezi vojákem pozorovatelem a vojakém okupantem je např. v tom, že první z nich není ozbrojen, druhý je naopak vybaven palnými zbraněmi . A mimochodem už na základě dosavadních smluv ti Rusové tu mají právo kdykoliv vstuoupit.

A současné Německo je také nástupnickým státem jak NDR, tak NSR, tak také Třetí říše. A histerčila snad zde, když tu cvičili němečtí vojáci?

A mimochodem když už chcete mermomoci tady provozovat s ämerickými přáteli radar, tak proč byste těm přátelům nevyhověla, když tu chtějí ruské pozorovatele? Když radar, ti i s outěžkem, ne?

0/0
22.7.2008 8:39

Blechová

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyz ten radar neni proti rusum

Podle kterých dosavadních smluv mají Rusáci-vojáci právo sem kdykoliv a kamkoliv vstupovat?

Cvičení v rámci svičení NATO není pozorovatel-okupant.

Přátelé Američani vážou umožnění vstupu Rusů na základnu na náš souhlas, tedy nikoliv kdykoliv, nikoliv bez našeho souhlasu. A myslím, že správně věří, že ten souhlas od nás Rusáci nikdy nedostanou! Není důvod, ani jediný!

My jim nejsme povinni nic ukazovat, nic dovolovat, oni nám tu dělali 40let peklo a my si je sem za to budeme teď zvát na vojenská pozorování? Tohle snad skutečně nemůžete myslet vážně? Co by tu hledali, nic si tu nenechali a jestli ano, jejich chyba, ty jejich důstojníky, kteří tu zůstali, si můžou pozvat domů, možná pak budou Karlovy Vary zas lázeňským městem a ne městem ruské mafie!

0/0
22.7.2008 14:26

Forrrest

Rekl bych, ze tento clanek je v zasade

bud milovany nebo nenavideny:-)

Mnoho nenavistnych komentaru, ale karma vysoka.

Autorce moc dekuji - ma zvlastni dar "vyprovokovat blbce". Ja (a urcite nejsem sam) se ctenim jejich primitivnich komentaru skvele bavim;-DR^

0/0
15.7.2008 0:50

Karel Pipin

Že by paní Věrka byla ideový vůdce úderné skupiny

Šimoník, Václavík, Malý, Kříž a spol.?

Taky mají karmu vysokou a taky vydráždí dle Vás "blbce".

0/0
15.7.2008 7:27

Blechová

Re: Že by paní Věrka byla ideový vůdce úderné skupiny

:-)Václavík vydráždil mne, má podivnou češtinu:-)

0/0
16.7.2008 12:13

Blechová

Re: Rekl bych, ze tento clanek je v zasade

Je tu veselo, že?:-)

0/0
16.7.2008 12:07

Karel Pipin

To : Věra Tydlitátová

Věrko, v pražském ZOO mají orangutána, který preferuje ženy.

Nechcete zkusit udělat něco po dlouhé době užitečného?

;-)

0/0
14.7.2008 21:35

Karel Pipin

Omlouvám se. Byla to podpásovka.

Jako mnohé Vaše články.

0/0
14.7.2008 21:44

Blechová

Re: Omlouvám se. Byla to podpásovka.

Nebyla to podpásovka, byl to jen další důkaz Vaší neskutečné tuposti.

0/0
16.7.2008 12:15

Yeback

Tupé obličeje???

Doporučuji!

http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/70047914

;-D;-D;-D

0/0
14.7.2008 20:12

s-s-in

teda Blechová

vy jste demagog že před Vámi závistí zelená i místní svatá trojice (Š+Z+P):-©

0/0
14.7.2008 14:08

Blechová

Re: teda Blechová

A komupak jsem to šlápla na kuří oko?8-o?:-P

0/0
16.7.2008 12:18

lupus2

ohrožený medvěd řve

to je snad normální. Nechce dopadnout jako Srbsko, aby si na něj kdejaký agresor mohl beztrestně shazovat bomby a krást mu území. Jako to běžně dělá Severoatlantický pakt, tedy americký režim se svými satelity. Proti vůli našich občanů. Ti jsou dobří jen k tomu, aby mocipánům podobné špinavosti financovali.

"tupé obličeje asijských okupantů" to je výrazivo přímo nacistické.

0/0
13.7.2008 23:59

Blechová

Re: ohrožený medvěd řve

Ono sahá snad dnes Rusko až k nám, ono mu může být naše území ukradeno? A to jsou mi zeměpisné novinky, to jsem netušila!

Pokud tedy Rusko je Ruskem a nikoliv už Sovětským svazem s guberniemi (státy VS), pak podle staré a velmi pěkné básničky Jana Bedrníka ...

Ať si jsou tam, kde jsou,

ať se na nás nelezou!

Platilo to tehdy, dvojnásob to plati dnes!

0/0
16.7.2008 12:24

Barni

....

Pánové a dámy. Někde jsem slyšel, že jakou má národ vládu takový je národ sám. Pár desítek minut mi dalo než jsem přečelt sedmi stránkovou diskuzi a musím uznat, ať už jste levicoví či pravicoví chováte se a píšete jak prasata. Nejde mi o chyby gramatické těch já jsem schopný do odstavce nasekat deset, ale co Vy tady máte co kritizovat na co tady chcete reagovat. Politici jsou v porovnáni s Vámi žabaři.

0/0
13.7.2008 21:48

prxlan

děcka, nebuďme hrdinové

Děcka, nebuďme hrdinama. Není důležitý bejt hrdina, ale přežít. A na to je spousta moudřejších a účinnějších taktik, než bejt hrdina.

Mrtvej hrdina, co se o něm v USA učí v dějepisu, už nikdy na pivko ke stánku k řece nezajde. Živej posera jo. Kdo je na tom líp?

0/0
13.7.2008 21:15

Blechová

Re: děcka, nebuďme hrdinové

V klidku si zajdete na to svoje pivko k rece, ono se po vas ani nic jineho nechce.

To jen par magoru tady dela vlny a tvrdi, ze se deje neco prevratneho, vojenske zakladny byly, jsou a budou a nikde se o jejich existenci nereferenduje!

0/0
13.7.2008 22:03

prxlan

Re: Re: děcka, nebuďme hrdinové

Jsem si myslel, že z mého příspěvku plane poselství jasné jako plamen. Asi ne. Tak teda jasně: Nechci radar! Ať si o tom, a o mně, myslí kdo chce co chce. Je mi to sice platný jako mrtvýmu novej zimník ve skříni, ale psát to sem je aspoň pěkně zabitej čas v neděli veče.

0/0
13.7.2008 22:19

Blechová

Re: Re: Re: děcka, nebuďme hrdinové

Jasne ze plane, planes i Ty, svazaku, tak jdi na to pivko, abys nam neshorel.

Nebo snad hodlas napsat neco k veci, treba se taky pokusis svuj nazor nejak zduvodnit?:-)

Zatim se mi jevis jako jeden z typickych predstavitelu skupinky vepro-knedlo-zelo a pivecko navrch. Vic nas nezajima. A vecer do hospody a vsechno vim, vsechno znam, vsude jsem byl, nekde i dvakrat!:-)

0/0
13.7.2008 22:31

wbgarden

Budu neustále opakovat

američani tady měli být o pětačtyřicátého a ušetřili bychom si pár desítek let front na banány a hajzlpapír. Jinak je absolutně šokující, že opoziční strana plus ČT dávájí takový prostor ruskému generálovi, který nás prý zatím nemíní bombardovat. To ani za Husáka neměli. Kolik českých generálů vystupovalo v ruské televizi ???? když se jednalo třeba o Gruzii ???? Slušní rusové by se za osmašedesátý měli aspoň sto let stydět.

Jinak žádám okamžitou demisi vedení ČT a nótu případně odvolání velvyslance. Národ který se neumí poučit z vlastní historie je obvykle nucen tuto prožít znovu. Na tom studium politologie nic nezmění. Proti ruským generálům samozřejmě nic nemám, rád s nimi popiju i popěju....Mírumiluvně a s mírou...a ať si postaví klidně deset radarů ve stejné vzdálenosti od nás...

http://www.rezek.biz/skl.htm

0/0
13.7.2008 10:07

Blechová

Re: Budu neustále opakovat

Je mi hloupé se ptát na veřejnosti, ale přeci jen, wbgardene, nejsi moje matka? Pokud ne, pak se jedná o podobnost čistě náhodnou - "a ať si postaví klidně deset radarů ve stejné vzdálenosti od nás...":-)

Jinak naprostý souhlas, Američani od 1945 a byl tu býval naprosto jiný stav, leč KDYBY do minulosti jsou nám málo platná, safra, to jsem dnes slušňák.:-), tak snad bychom je tu mohli mít alespoň pár (kolem radárku)dnes, ne? A generálové ať raději zalezou do nory a stydí se.

0/0
13.7.2008 12:07

smradlavý Rus

Re: Budu neustále opakovat

"Národ který se neumí poučit z vlastní historie je obvykle nucen tuto prožít znovu."R^

0/0
13.7.2008 12:44

smradlavý Rus

Re: Budu neustále opakovat

Rakousko-Uhersko, Německo, Rusko,... USA... Čína nebo Írán?(Y)

0/0
13.7.2008 13:11

Blechová

Re: Re: Budu neustále opakovat

Zkus ta hesla nějak rozvést, zkus třeba použít jednoho z klasických, běžně používaných útvarů, zvaných věta.:-) Děkuji zdvořile.

0/0
13.7.2008 13:18

Handrij

Jsme již podělaní!

Kolaboranti, kteří jsou ve vládě, jsou již podělaní z Američanů! Kdo nás chce vojensky obsadit? Rusové, ne jsou to krvelační Američané, kteří vraždí ženy a děti v Iránu a Afganistánu. Rusům se nedivím, že se jim nelíbí  radar, který bude moci monitorovat i jejich území. Nelezme nikomu do zadku, buďme nezávislý národ bez cizích vojáků!

 

0/0
13.7.2008 8:23

Blechová

Re: Jsme již podělaní!

Pokud ráčíte být již podělaný, je to jen a jen Váš problém. Američané nás chtějí vojensky obsadit? 250vojáky kolem radaru? Opravdu jste stahl kahoty dost daleko před brodem, který ovšemže není brodem ale cyklistickou stezkou:-). .Krvelačný Američan, to je taky dobrý obrat, kam na tohle chodíte? A Rusům se nelíbí radar? Mně se nelíbí jejich retorika, ale nikdo se mne na to neptá, jich se ovšem na jejich názor na náš radar taky nikdo ptát nemusí, už nejsme jejich 16gubernie, měli by si začit chlapci zvykat... A k tomu Vašemu závěrečnému výkřiku snad jen tolik - Buďme nezávislý národ a svou nezávislost se snažme si uchránit, spojme své síly se skutečným spojencem, nikoliv s kašparem, který je dnes už každému pro smích, umí jen povykovat na levicových taškařicích a občas manifestačně kroutit kohoutkem u neslavného ropovodu nasilí.

0/0
13.7.2008 8:51

Handrij

Re: Re: Jsme již podělaní!

Máte dokonale vymytý mozek modrou propagandou! Když  dovolím umístit někomu dalekohled na svoji střechu, který mu umožní šmírovat sousedovu manželku, tak se potom nebudu moci divit, když mě soused nedovolí převážet přes jeho pozemek např. stavební materiál. 

 

0/0
13.7.2008 13:25

Handrij

Re: Re: Jsme již podělaní!

Podělaná z Američanů jste vy, vážená starší dámo! Já pouze nepokládám za rozumné provokovat někoho, kdo mi neubližuje a s kým mám dobré obchodní vztahy. Američané nás zradili v roce 1938 (podpora velké Británie v době Mnichova), v roce 1945 nás zařadili do sféry vlivu Sovětského svazu a v roce 1968 se na nás také vybodli. K osvobození západní části Čech došlo spíše z osobní iniciativy generála Pattona (díky mu za to), jelikož podle plánu měli Američané zůstat na hranicích. Prahu mu však americké velení  zakázalo osvobodit, jelikož nás zaprodalo bolševikům.

0/0
13.7.2008 13:39

Blechová

Re: Re: Re: Jsme již podělaní!

Váš výklad dějin je tak roztomile zpatlaný, že snad ani opravdu nemá cenu to rozebírat, chcete-li, požádám pro Vás o pozvánku na nějaké další setkání s ruskými generály v Lidovém domě.:-)

Jen se prosím Vás, při svých znalostech a všeobecném rozhledu nesnažte požadovat referendum k tak závažným záležitostem, jako je bezpečnost naší země, tedy např. existenci americké základny s radaremu u nás..

0/0
13.7.2008 14:39

Blechová

Re: Re: Re: Re: Jsme již podělaní!

Prosím, omluvte překlepy a chybějící větnou čárku.:-(

0/0
13.7.2008 14:45

Handrij

Re: Re: Re: Re: Jsme již podělaní!

Vážená stará dámo, samozřejmě, že požaduji referendum k radaru. Jsme přesvědčen, že mé znalosti historie a všeobecný přehled jsou na mnohem vyšší úrovni než ten váš. Vy jste zřejmě přesvědčena o opaku. Ať lidé v referendu rozhodnou, jestli zde chtějí cizí radar. Většina lidí má zdravý selský rozum a rozhodnou se jistě správně. Ať nerozhodují bezpáteřní nedouci a nevzdělanci, jako jste vy a váš "Bůh" Topolánek.  

0/0
13.7.2008 15:15

Blechová

Re: Re: Re: Re: Re: Jsme již podělaní!

Dovoluji si Vás upozornit, že ještě nikdy v historii této země se o její bezpečnosti lidově nehlasovalo:-).Požadoval jste např. při nákupu nesmyslných gripenů referendum? A proč ne, patřilo to také do resortu ministerstva, nikoliv do rukou lidu.:-) Nebo chcete nahradit práci ministerstev, chcete snad nechat taky referendovat k daním, k zdrav. pojišťovnám, A co tak řídit třeba justici "zdola"? Vážený, Vaše zvláštní vidění světa je opravdu trošku mimo, ale ještě to trošku rozveďte, začíná to být zajímavé:-).

Jinak sleduji, že zřejmě ve Vašich očích stárnu z hodiny na hodinu, jakési zrychleni času?:-)

0/0
13.7.2008 15:33



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.