Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J37a86n 26P12u86l20e29c

7. 2. 2020 18:09

Byla to úžasná žena.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

0 0
možnosti
PC

Karma R^R^

Nevím, co by řekla B. Němcová na dnešní feminismus, v němž se to nejkrásnější, co na ženě každý muž obdivuje (čistá ženská energie, krása a něžnost), řekla. Ona oplývala těmito vlastnostmi a navíc byla velmi inteligentní. ;-)

0 0
možnosti
PC

* opr. ..., v němž se to nejkrásnější.(.....a něžnost), úplně ztrácí.

0 0
možnosti
Foto

Ne každému se povede být moderní a duchem mlád i při takovém výročí :-) Díky za připomínku.

1 0
možnosti
AL

Věra Tydlitátová

První dáma české literatury----------------------------------Neadalo mi to, a okopíroval jsem upoutávku článku. :)........Ale obsah je náramný a povedl se. Děkuji za napsání.Karma.

2 0
možnosti
MB

Čau Arnolde ! S B. Němcovou mám problém ! To je žena buřič ! Jak k tomu přijde, kdy poctivec, manžel přichází domů ze služby ? Znaven, jako respicient finanční expozitury.Hledá hrnec - večeři, ono nic ! Tu talíř s lístkem - Šla jsem se Obrozovat ! Muži nermuť - Počti si Babičku ! Vážně, pilíř všeho - rodiny = Je svědomitý muž ! V našem případě nebohý - Josef Němec, tomu vděčíme ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem