Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před rokem jsme doma počitali, že aby nasbirat 1 kg víček (500 ks) potřebujeme na to celý 1 rok. Čili 1 rok kvůli získáni 7 kč a sbírání bylo jednohlasně ukončeno.

2 0
možnosti

Myslím si, že nejpádnější dosah bude mít posílat víčka na Úřad vlády: Úřad vlády České republiky

nábřeží Edvarda Beneše 4

Praha 1 - Malá Strana

PSČ 118 01 Tak to dělám já.

4 0
možnosti

J10i89ř39í 20N24o77s91e27k

4. 1. 2016 12:18

Nevěřím, že by matky kupovaly dětem sladké pití kvůli víčkům. Víčka jsou na láhvích mléka, na sklenicích s rozpustnou kávou, na sirupech proti kašli. Někdo láhve obarvené vody kupuje, protože chce a má to ve zvyku, ale kvůli víčkům s tím nikdo nezačne.

Tím nezpochybňuji další obsah článku.

0 0
možnosti

Ale tu plamennou výzvu k přispění nějaké finanční částky neadresujte sběratelům víček, ale těm kteří odčerpávají finance ze státního rozpočtu. Ty peníze, které by pomohly efektivněji postiženým dětem atd. Jak to napsal níže pan Kantorek - sluníčkářům z neziskovek, ekoteroristům, korupčníkům a já ještě přidám - církvím, které dostávají od státu (nás všech) miliardy za podivné restituce.

4 3
možnosti

Souhlas. U nás jednou tato kampaň probíhala v práci a když jsem organizátorce odpověděla, že u mě má smůlu, protože piji zásadně kohoutkovou, tak jsem ještě byla za nelidu.. :-) Plastové lahve by se měly zakázat!

6 0
možnosti

Ano, v zemich ktere maji s demokracii mnohem delsi zkusenosti jich moc neni, a ty ktere jsou, jsou vsechny zalohovane, stejne jako plechovky od napoju.

A hlavne nikde se tam nevali po lesich, loukach ci prikopech jako zde.

4 0
možnosti

Tentokrát souhlasím, že sbírat víčka je (hodně neslušný výraz). Pokud by však nebylo sluníčkářů s neziskovkami, ekoteroristů, korupčníků (místních i EU) a direktiv EU, tak by naši skutečně postižení občané, né ti, co z nich nešťastníky dělaj media za účelem zvýšení sledovanosti, měli finančních prostředků dost;-O

7 4
možnosti
Foto

Jsem invalidní a skromná. Nikdo na mě víčka nesbiral a mně to tak stačí. Jsme bohatí a v ekonomickém růstu jistě se najdou peníze i pro přistěhovalce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem