Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J13a97r42a 62R10a55n16k

23. 12. 2015 6:15

R^Karma, jak uz dole napsala Dana, aeronet je okupovany Pozorovatelkou, ktera se doprosovala pred nekolika mesici financni podpory, takze asi uz ambasada poslala:-)

0 0
možnosti

Kde mám napsaný post8-o F5, F5, tak nic, tak znova....

...

No jo, Aeronet a zejména Pozorovatelka. Do toho bych nešla.

1 0
možnosti

No jo, Aeronet a Pozorovatelka... Do toho bych nešla, zejména do Pozorovatelky:-)

1 0
možnosti
Foto

Hackerský útok kvůli pár set náhledům? V Asi 745 000 000 Evropě? WOW!!!

1 0
možnosti

Tydýtovou trápí nepodstatný Aeoronet....

Nás ostatní spíš Agrofert.

2 2
možnosti

J90a96r27a 62R36a46n60k

23. 12. 2015 6:09

Zit tam, tak mne take bude trapit, kdo ho financuje? Ruska ambasada?

0 0
možnosti

Zacala jste pekne, o RF jehoz obraz by mel predstavovat nejaky a jen Aeronet, tak nejak 'esotericky'. A jako priklad uvedete rizenou imigraci stredoveku do soucasne Evropy a odpor k ni. Takze z clanku jen a jen rozpaky. Co se tyka RF nepresvedcive.

0 2
možnosti

Vše marno, paní Tydlitátová. To kdybyste se upsala.

Karma, samosebou. R^

6 2
možnosti
Foto

A já myslela, že za všechno můžou trpaslíci;-D

1 1
možnosti

Proč autorka čte nějaký obskurní Aeronet, jsem nepochopil. Do této doby jsem ho ani neznal. Autorka se nezapře, stále čte jako Kostlánová pochybné weby. Děs a běs. RvRvRv

6 4
možnosti

Ale znal disidente. Proč lžeš?;-D

4 0
možnosti

Mám dojem, že vaše posedlost a paranoia, že za vším Rusko a jeho tajné služby, si nijak nezadá s těmi esoteriky a konspirátory, s vesmířanem Aštarem v čele. ;-D

7 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS