Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělý seriál.Mnozí zabedněnci jsou schopni o Syrii prohlašovat, že to je hnízdo nevzdělanosti a terorismu.Jsem po matce žid a nikdy mne nenapadlo nějak i v duchu ponižovat muslimy.Naopak jsem velký sympatizant se zásadami islámu. Nevidím naprosto žádný rozpor mezi Starým Zákonem a Koránem.Já jsem nenašel žádnou etickou chybu či demagogii ve stylu tohoto života. Jejich štěstí je mnohem lépe dozažitelné než naše.V

0 0
možnosti
Foto

J94a65n 64R56ý93z44n90a55r

15. 10. 2013 12:14

Hezké ... nejvíce mě zaujalo vyprávění o tom, že když neposlechnou, tak se jim něco strašného stane. Je to nádherný příklad autority. Společenské, etické a spirituální.

    Pro nás jsou to jen řeči ... oni však mají zkušenost, že se tak skutečně děje.

    Jiná věc potom je zneužívání této autority ...

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem