Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Krasny clanek, dekuji. Linguistika je jako detektivka.

0 0
možnosti
Foto

Teda paní Věro, já Vás vždycky tak rád viděl v diskuzi pod mými výtvory;-D . Zjišťuji, že  vlastně nepatřím do "vzdělané společnosti". A víte na co jsem se vždy těšil - na Váš nick.;-D. Já, nevzdělanec, jsem myslel, odpusťte upřímnost, že je vymyšlenej. A Vy poctivě - pravé jméno. Hezký večer přeji.V

1 0
možnosti
JK

J85a28n 75K82o13m50á74r46e91k

12. 12. 2012 13:34

stejně nechápu, jak někdo může rozluštit neznámý jazyk psaný neznámým písmem

1 1
možnosti
JR

J77a58r31a 37R36a67n46k

12. 12. 2012 20:50

presne to si mysleli Japonci, kdyz nemohli "vylustit" kody od "Windtalkers" Navajo codetalker:-)

2 1
možnosti
FK

Vidíte autorko, že umíte hezky a slušně psát, a nejen furt jako nějaká megera. Prostě co máte naučeno, to popíšete hezky. Problém u vás je, že spoustě věcí, které se utvářejí ze dne na den, holt nerozumíte a nedokážete se v nich zorientovat a pak jakoby někým navedená píšete stejně razantně jako o tom, co čas již prověřil a hlavně jiní popsali.

2 3
možnosti
JM

Bez si odpocinout na Zvedavce, jinochu. Tohle je na tebe moc. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem