Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PW

Pulchritudinous Wendolene

27. 7. 2010 2:49
Manipulator/ka, aneb to jsou ale novinky

Na svem blogu nemela velkou navstevnosti, prilis mnoho prace s filtraci a schvalovanim ci odmitanim nazoru, vratil se Sula, vratila se nam i nase Vera. Bude dale pokracovat bez diskusi?

0 0
možnosti
S

Semper_1

27. 7. 2010 2:15
Už zase ?Falanga v troskách a ona si přijede jen tak ..

mýrnyx, týrnyx nikým nezvána, nečekána, měsíce vodou Mrtvého moře v Jesraeli oblažována . Ale co. Je tu nová krev - at se předvedou. Já už jsem si svojí práci odved.Takže po letech opět

fangli falangy na ráhno a "tydlibabě" k poctě zbraň. XVX

Nochmals willkommen gnädige Frau;-D;-€

0 0
možnosti
T

tromi4

26. 7. 2010 21:29
už zase?!?!?!?!?!

kam nemůže čert nastrčí bábu a ne ledajakou, tahle vždy pravdu a jinému názoru nedává prostor;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MS

Michal007

26. 7. 2010 20:42
Ad nový blog Manipulátor

31. Autor, který nemá v žádném ohledu sklon k manipulaci, nechává pod svými články otevřenou diskuzi. Ale občas to chce silný žaludek.

0 0
možnosti
VTK

Více takových Kožených

27. 7. 2010 0:13
Re: Ad nový blog Manipulátor

V tomto případě jde o osobu, která jiný názor nepřipouští a manipuluje ukrutně. Salám šalom. ;-D

0 0
možnosti
V

Vikina

13. 3. 2009 2:54
Tak bohužel,

smysl tohoto článku mi prostě unikl. A to Langera opravdu nemusím, maje ho za darebáka z principu. O Kočkovýcn si taky nedělám iluze, ale stále mi uniká, proč bych z toho měl dělat Palermo. Je mi líto, ale nedává mi to smysl.

0 0
možnosti
MH

Manuel Hedilla

9. 3. 2009 1:26
Hanebná kauza s DS

To je přesné. A to ještě nevíte, že Langer chystá tvrdou cenzuru: http://caraalsol.wordpress.com/2009/02/26/cina-velky-vzor-nasich-politiku/

0 0
možnosti
A

Ahaman

7. 3. 2009 20:55
Paní Věro, dnes Vám připomenu něco,

co Vás zaručeně potěší-Hrušínského herecký koncert ve filmu Spalovač mrtvol. Řeknu Vám, úžasný výkon... Doporučuji ke shlédnutí,na ČT.:-):-):-)

0 0
možnosti
T

TlustePraseJakNaFotce

7. 3. 2009 14:37
vždy

když jsem sem přispěl (a ano, nesouhlasím s modelkou Věrkou) tak cca do 5 minut jsem dostal BANgo. Je to ukázka jak se chovají ti stejní lidé pořád - za Hitlera udávali nacistům, potom komunistům a nyní etnocenzorům. Ale ukazuje to na jejich frustrovanost a zbabělost, na to, jak málo jsou si sebou jistí, protože potom musí zakazovat opačné názory a bojí se.

0 0
možnosti
T

TlustePraseJakNaFotce

7. 3. 2009 14:33
co mají stejného?

Komunista je člověk, který za svou pravdu nasadí i váš život. Multikulti je tvor, který za svou pravdu nasadí nejprve vaše peníze a následně potom i váš život. (a teď mne, modelko Věrko, zase nabonzuj etnocenzorovi, ať mne zabanuje)!

0 0
možnosti
T

TlustePraseJakNaFotce

7. 3. 2009 14:31
vlastně jsem

rád, že všechny mé příspěvky nechala modelka Věrka vymazat. Je to ukázka "demokratického" přístupu a také toho, jak se multikultíci bojí pravdy, že ji chtějí zakazovat. V tom jsou stejní jako nacisti či komunisti - co se nehodí zakázat, zrušit, zavřít, zastřelit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem