Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motylek_02

23. 2. 2009 0:33
vtione napsane

;-DR^

0 0
možnosti
BH

BoboHml

22. 2. 2009 11:35
Netušil jsem,že máte i smysl pro humor.

;-DR^

0 0
možnosti
S

Semper1

20. 2. 2009 0:04
malá ukazka espritu

"Semper1, dlouho jsem se snazila Vas ignorovat, ale i moje trpelivost ma

svoje meze - takze admini doufam prominou - tahnete, drzte uz tu svou

nevymachamou tlamu a snazte se mne nerozcilovat. To, co tu pravidelne

predvadite, uz vazne nema obdoby."

  Blechová

0 0
možnosti
J

JeanPaulGaultier

20. 2. 2009 0:19
Re: malá ukazka espritu

To je typicke, pravda někdy bolí... a pak nasleduje podpasovka, cenzura, výhrůžky...

0 0
možnosti
V

Vikina

19. 2. 2009 20:07
Nevážená paní T.,

(docentko dokonce, kruciš, to už i komouši dávali tyhle tituly kdekomu, ale zde to už přesahuje všechny meze), dal jsem si tu práci a přečetl si celý Váš článek a můj závěr je ten, že toliko tento jste skutečně psala celý úplně sama, tj. bez pomoci svých slohově a gramaticky zdatnějších studentů či přátel. Pokud Vám mohu radit, do satiry se nepouštějte, jednoduše na ni nemáte. Je to prostě jedna z dalších věcí, se kterou se musíte smířit.

Jinak bych vřele uvítal, kdybyste tady více diskutovala a rozdávala svá moudra, neboť nic víc nám nemůže pomoci,než když se představíte v celé své kráse. Zdravím a posílám V

0 0
možnosti
S

Semper1

19. 2. 2009 20:19
Re: Nevážená paní T.,

Salve Vikino, to jsem rád, že konečně někdo dorazil, mají velkou přesilu, to jsem naposledy zažil na volný diskusi s petschusem , blondýnou 111 a Paroubkem

:-)R^

0 0
možnosti
VT

Věra Tydlitátová

19. 2. 2009 17:02
To je to tady ale panoptikum

Tak nevím, ale tolik prskajících ultrakatolíků a fašounků se jen tak nevidí. Připomíná mi to pelech křečků, do kterého někdo načůral. Taky tak vyskakují, syčí a prskají. To abych raději zvolnila, nebo tady někoho klepne pepka. Sempere, nejezte už ty lysohlávky, jo?:-©

0 0
možnosti
S

Semper1

19. 2. 2009 20:08
Re: To je to tady ale panoptikum

Hodně omšelý vtip, ty houby, madam. Je toho  tady na i.děs plná hauptasajtna. Ale co to vidím, máte žaludeční problémy,  či trpíte snad  dokonce na  větry ? Pamatujte: živočišné uhlí plynatost  vyřeší! Je levné a dostupné v každé apatyce - a bez receptu !

0 0
možnosti
S

Semper1

19. 2. 2009 12:49
prestižní Eportál o madam Tydlitátové :

"Křesťanská misie zahubila víc idovských duší než všechny pogromy. Odpadnutí od židovství je totiž chápáno jako ztráta duše, jako totální smrt. ravda je, že křesťanská misie působí podobně jako sekularismus, decimuje židovské náboženské obce, rozvrací rodiny a odvádí mladé lidi od víry předků"

„V židovské komunitě není sporu o tom, že křesťanská misie je nechutná. Obzvláště znepokojivá je po holokaustu, poněvadž znamená jeho pokračování, genocidu ducha. Což si někdo skutečně myslí, že to přispěje k větší slávě Boží, když už na světě nebudou žádní Židé?"

Věra Tydlitátová, Th.D. členka přípravného výboru Ligy proti antisemitismu

Zdroj : http://tydlitatova.net/moznostidialogu.htm.S takovými výroky na hraně žalovatelnosti veřejně operuje paní Věra Tydlidátová, jedna z čelných představitelů Ligy proti antisemitismu (LPA), organizace, která si klade za cíl monitorovat projevy antisemitismu. Celé na :

http://www.euportal.cz/Articles/1990-zalozime-ligu-proti-christianofobii-.aspx

0 0
možnosti
S

Semper1

19. 2. 2009 12:03
kdo hledá najde

měl jsem za to, že ty plky mám  všechny uložené, ale vzhledem k útokům na můj  PC cca 1 x měsíčně musím obnovovat OS, asi jsem to vymazal. Ale něco mám zálohované na CD, uvidíme. Ale stačí si projít starší články p. Tydli. A myslím, že i tady to můžou mnozí potvrdit (Vikina, wiki, Franta a.j.). Ona stačí nakonec tahle diskuse i ta je dokonalou přehlídkou vašich podpásových metod.

Nejsem Googl pane Štojdle, věděj ! A klídek !

0 0
možnosti
V

vabank

19. 2. 2009 8:35
Celkom přiblblý článek

Tak tohleto se Vám nepovedlo. Co tímchtěl básník říci ?:-/

0 0
možnosti

Filip Štojdl

19. 2. 2009 7:41
Sempere1 jste něco slíbil

a zase nesplnil, to už je u vás asi normál, jsem vámi hluboce zklamán.

(mám na mysli ty diskuse a urážky, které jste slíbil, že pošlete mailem, zatím nic nedorazilo )

X;-€X

0 0
možnosti
J

JeanPaulGaultier

18. 2. 2009 22:08
0 0
možnosti
S

Semper1

18. 2. 2009 22:57
Re: filmecek na dobrou noc

už si to stahuji, moc děkuji.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem