Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

19. 2. 2009 20:07
Nevážená paní T.,

(docentko dokonce, kruciš, to už i komouši dávali tyhle tituly kdekomu, ale zde to už přesahuje všechny meze), dal jsem si tu práci a přečetl si celý Váš článek a můj závěr je ten, že toliko tento jste skutečně psala celý úplně sama, tj. bez pomoci svých slohově a gramaticky zdatnějších studentů či přátel. Pokud Vám mohu radit, do satiry se nepouštějte, jednoduše na ni nemáte. Je to prostě jedna z dalších věcí, se kterou se musíte smířit.

Jinak bych vřele uvítal, kdybyste tady více diskutovala a rozdávala svá moudra, neboť nic víc nám nemůže pomoci,než když se představíte v celé své kráse. Zdravím a posílám V

0 0
možnosti

Semper1

19. 2. 2009 20:19
Re: Nevážená paní T.,

Salve Vikino, to jsem rád, že konečně někdo dorazil, mají velkou přesilu, to jsem naposledy zažil na volný diskusi s petschusem , blondýnou 111 a Paroubkem

:-)R^

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

19. 2. 2009 21:44
Re: Nevážená paní T.,

Sempere, jen si postěžujte, volejte o pomoc hodně hlasitě, protože tady už je na Vás moc velká přesila. Ono totiž těch pošuků jako Vy zase není tolik a Vy už jste stačil naštvat a urazit úplně každého. Tak se nedivte, že se Vám to bude vracet stále častěji. Ale neztrácejte naději, i Vy jednou dostanete rozum a snad i srdce.

0 0
možnosti

cara al sol

19. 2. 2009 23:23
Re: Nevážená paní T.,

Zatím jsem si nevšimnul, že by Semper naštval a urazil úplně každého. Je to pořád kroužek, který tvoříte Vy, Mrs. Blechová, Kostlán, sem tam Štěpka X a teď se přidal ještě p. Štojdl. Vy vesměs nejste uražení, ale naražení a to je dost podstatný rozdíl.

0 0
možnosti

Semper1

19. 2. 2009 23:40
Re: Nevážená paní T.,

Mail téměř nepoužívaje, žádám své spolubratry  o "Notstandhilfe" veřejně.

Mě je vaše mailová  konspirace cizí, jsem holt takovej prost´áček, to nemůžete pochopiti.

0 0
možnosti

Semper1

19. 2. 2009 20:20
Re: Nevážená paní T.,

http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090219_71175_blogidnes

Výše link ("Katolický Taliban")

XVX

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

19. 2. 2009 21:42
Re: Nevážená paní T.,

Vikinko drahá, už zase sháníte nějakou spřízněnou duši? Kdepak, tady děvenky nejsou, běžte k těm svým obdivovatelkám, jen ony vědí, jaký jste poklad. A čtením nenamáhejte svou roztomilou hlavinku, to je nad vaše síly. Radši si upečtě nějaký dobrý koláč a pozvěte slečnu Pikovou ;-D

0 0
možnosti

Vikina

19. 2. 2009 22:30
Re: Nevážená paní T.,

Náhodou, Silvinka je fajn holka a má pěkné kozy (samo že přírodní ;-D). A někdy se mi zdá, že i víc rozumu, než někdo. Pravda, koláč neumí, tak leda bych se obrátil na tetu Štěpku, ta snad umí aspoň to.

Co se týče spřízněných duší, těch mám na netu plno, naštěstí jste je ještě neobjevila. A jsou to holky fajn.

0 0
možnosti

cara al sol

19. 2. 2009 23:24
Re: Nevážená paní T.,

Silva je fanfárová. V

0 0
možnosti

Semper1

19. 2. 2009 23:31
Chlapcí...

Cara,  jaká Silva, co zas  přede mnou tajíte. jestli je to nějaká "margaritas" , tak sem s ní. Už mám těch plzenských bab plný kecky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS