Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blechová

27. 7. 2008 9:47
Děkuju

Vůbec nevím, co připsat, je to tak krásné, že jsem ani nechtěla nic psát, chtěla jsem nechat nerušené, čisté, bez poznámek...

Ale snad alespoň to poděkování.V

A ať nám stromy jsou vždycky posilou i útěchou.

0 0
možnosti

stastu

24. 7. 2008 12:32
Přeji příjemný den,

Narodil jsem se v tom, o čem vyprávíte a všechna léta prožil pod ovocnými stromy z naší zahrady. Jen jedinkrát jsem se od nich na rok odloučil a přineslo mi to opravdovou smůlu a poznání, že život ve městě není stvořen pro mě, byť jsem tam budoval šest roků dvě firmy. Nyní pod těmi stromy chodím, sekám trávu, cvičím našeho věrného přítele rodiny, čtyřměsíčního německého ovčáka a přemýšlím o životě a roku stráveným ve městě, který mi přinesl neštěstí, co o večerech se vrací jako noční můry a ani ševelení listový naší obrovské lípy za okny, je nedokáže zahnat. Kdybych byl pověrčivý, věřil bych, že peníze jsou ďáblovo dílo neb naše závislost na nich je bezbřehá, avšak vymysleli jsme si je sami za účelem usnadnit si cestu životem.  Člověk se viděl  bohatým a jedno chvíli tomu  vše nasvědčovalo. Nyní má ruce v prázdných kapsách  a tiše rozmlouvá  ze stromy , jež  marně se snaží utišit jeho žal nad  něčím, co by mělo být tak povrchní , ale ovlivňuje životy miliard.

0 0
možnosti

stastu

24. 7. 2008 12:33
Re: Přeji příjemný den,

Děkuji za článek a přeji hezký zbytek dne

Stanislav Stupka

0 0
možnosti

František Kostlán

24. 7. 2008 0:23
Věro,

to je prostě nádhera. Díky.

0 0
možnosti

nepolitik

23. 7. 2008 14:05
Opět vynikající článek, děkuji

za zpříjemnění středečního odpoledne. Dávám karmu a VVVVVR^R^R^R^

0 0
možnosti

Věra Tydlitátová

23. 7. 2008 14:13
Re: Opět vynikající článek, děkuji

Díky za uznání. Nejen politikou živ je člověk.VPřeji krásný a klidný letní den.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 427
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3415x
Jsem